M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Spotkania na torze i wszystko co sie z tym wiaze
Awatar użytkownika
Cube-K
Posty: 66
Rejestracja: czw maja 10, 2007 15:59
Lokalizacja: Wawa/Zamosc
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Cube-K » wt gru 04, 2007 21:23

MaRoS pisze:
tom_kulturysci pisze:Maros jak sie rozbrykal hohoho... :)
Zawiecha i porządne szerkie kapcie robią swoje :wink:
czekaj czekaj, sciagne sobie 335 na tyl i jakies 275 na przod to bedziesz znow mowil ze na skroty jezdze :D

Cube-K

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Idzik » wt gru 04, 2007 22:33

I jak tam ? Są już jakieś filmy z M-tracka ?

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Maros » wt gru 04, 2007 23:32

Cube-K pisze:czekaj czekaj, sciagne sobie 335 na tyl i jakies 275 na przod to bedziesz znow mowil ze na skroty jezdze :D
Wyzwanie przyjęte :wink:

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Pablo » śr gru 05, 2007 10:26

MaRoS pisze:
tom_kulturysci pisze:Maros jak sie rozbrykal hohoho... :)
Zawiecha i porządne szerkie kapcie robią swoje :wink:
No, po przejeździe z Marosem postanowiłem jednak zainwestowac w samochód bo na dziś to my mamy zupełnie inne auta.
17.01.11

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Marcin_Os » śr gru 05, 2007 10:59

Pablo pisze:
MaRoS pisze:
tom_kulturysci pisze:Maros jak sie rozbrykal hohoho... :)
Zawiecha i porządne szerkie kapcie robią swoje :wink:
No, po przejeździe z Marosem postanowiłem jednak zainwestowac w samochód bo na dziś to my mamy zupełnie inne auta.
:lol: Dobre, co chcesz zmienić?
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Pablo » śr gru 05, 2007 11:37

Zawieszenie i hamulce to na pewno. Nie wiem jak będzie z budżetem :roll: ale chciałbym zdązyc to w zimie zrobić.
17.01.11

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Maros » śr gru 05, 2007 14:38

Zwieszenie mocno polecam, zwłaszcza Tobie, bo nie używasz eMki na codzień. Co do hamulców, to to co odczułeś jako lepsze hamowanie to szerokość i świerzość przednich opon... także na początek polecam zainwestować właśnie w szersze kapcie na tor. Ja ze swoich hamulców nie korzystam nawet w 50%... mam nadzieje, że zmieni się to po założeniu kompresora :smile:

P.S. SMG też mógłbyś wywalić :lol:

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: mateush » śr gru 05, 2007 14:57

MaRoS pisze:Co do hamulców, to to co odczułeś jako lepsze hamowanie to szerokość i świerzość przednich opon
Oj nie, hamulce to masz lepsze na pewno. Moze nie jakis kosmos ale czuc ze lepsze niz to co nasze
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Pablo » śr gru 05, 2007 15:03

MaRoS pisze:
P.S. SMG też mógłbyś wywalić :lol:
Ale po co? przecierz SMG jest lepsze od manuala :grin: . Mamy nawet osobny temat o tym.
17.01.11

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: tom_kulturysci » śr gru 05, 2007 15:13

Pablo zrobisz modyfikacje dla emki i wtedy sie sprawdzisz z Marosem i sie zobaczy....



p.s. Maros udowodnisz ze manual to numer ŁAN ;)

Tygrysio
Posty: 163
Rejestracja: czw lis 22, 2007 11:33
Lokalizacja: Podlaskie

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Tygrysio » śr gru 05, 2007 18:10

Idzik masz to jak w banku!WIdzimy sie na stowe :!: ............. :mrgreen:
Pyszna impreza , ja juz sie zarazilem :razz:
Tylko TYLNY NAPED ......... to jest wlasnie to co Tygrysy kochaja najbardziej!!!

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Maros » śr gru 05, 2007 18:19

mateush pisze: Oj nie, hamulce to masz lepsze na pewno. Moze nie jakis kosmos ale czuc ze lepsze niz to co nasze
Ja wiem, że są lepsze, ale w ogólnym tego słowa znaczeniu. Jeśli chodzi o hamowanie z dość małych prędkości do jeszcze mniejszych (tak jak w ułężu) to nie ma to znaczenia czy masz 1 tłoczek i 325mm czy 25 tłoczków i trylion minimetrów :wink: Zzwłaszcza jak jest wilgotno... najważniejsze w tym wypadku są opony
Pablo pisze: Ale po co? przecierz SMG jest lepsze od manuala . Mamy nawet osobny temat o tym.
Ok, niech będzie SMG jest lepsiejsze :smile: Ale i tak oboje wiemy jak jest naprawe :wink:
tom_Kulturysci pisze: p.s. Maros udowodnisz ze manual to numer ŁAN
I tak wszyscy wiedzą, że tak jest, ale w sumie moge wklepać zmodyfikowanej eMce Pablo ;)

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Bombel » śr gru 05, 2007 18:35

SMG to gowno w stosunku do manuala i tyle.
Hamulce zawieszenia i inne pierdoly pomagaja, ale w naszym samopoczuciu. Emki w serii sa kozackie i maja te elementy na b. wysokim poziomie. Duzo wiekszym problemem sa hamulce w glowie kierowcy. Jak sie przejechalem z Osem to zrozumialem, ze mozna hamowac tam, gdzie ja juz myslalem, ze bedzie "hamuj, hamuj, bedzie dach" ;) ale to chyba trzeba isc do psychologa. Hamulce na malych predkosciach tak jak Maros powiedzial nic nie daja. Zawias zawsze pomoze.
Wiec Pablo: eibach+koni+ seria wizyt u psychologa sportu i ogien :D
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Pablo » śr gru 05, 2007 18:43

Oczywiście jest to też sprawa samej techniki jazdy, pewnie po prostu nie jestem w stanie hamowac wtedy co trzeba - albo hamuje o wiele za późno lub wcale i wszyscy wielokrotnie widzieli co sie wtedy dzieje :grin: lub hamuje za wczesnie. Trza wiecej trenować.

Hamulce sie przydadzą, zobaczycie jak pojedziemy na Ring.

A do psychologa to ja sie nadaje z wielu przyczyn i hamowanie jest najmniej poważną z nich :mrgreen:
17.01.11

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #8, 02.12.2007 (niedziela), lotnisko Ulez/Ryki

Post autor: Marcin_Os » śr gru 05, 2007 22:53

Ciekawe, jaka będzie różnica w hamowaniu między Marosem a serią. Uważam, że twoje auto powinno lepiej hamować, nie jest tu ważna przecież moc samochodu, ale to jak szybko możesz zshamować auto przed zakrętem a raczej jak późno zacząć hamować. Ja hamowałem dosyć późno i bardzo mocno, co w efekcie dawało idealne i szybkie przejście w zakręt lub wizytę w polu, co mi się zdarzyło rekordową ilość razy.

Bombel, gdybyśmy jeździli w Radomiu, Legionowie lub Lublinie nie odważyłbym się tak hamować, tam już nie ma pola i można w coś wypakować. To już właśnie psychika, jak nie widzisz nic niebezpiecznego w swoim polu widzenia to możesz sobie pozwolić na więcej ryzykownych manewrów.

Wg mnie najważniejsze jest właśnie zawieszenie i hamulce, nie ważne jest to czy samochód ma 300 czy 350 koni, ważne jest to jak możesz nim skręcać. Z mocy nie korzystasz, kiedy hamujesz i kiedy skręcasz. Jak to jest jak w KJS, że wykręcone maluchy zjadają Subaru i Evo?

Moc to na ¼ mili.

Ja zawieszenie mam już prawie kompletne, jeszcze tylko stabilizatory i będzie full.
Następny etap to właśnie hamulce.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

ODPOWIEDZ