Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Spotkania na torze i wszystko co sie z tym wiaze

Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez Cube-K » Pn cze 11, 2007 14:37

w koncu postawilem :D

http://mtrack.cyberbajt.pl/

mam nadzieje ze nic nie pomieszalem, jakby co to dawac mi znac to pozmieniam.
Zrobione pod wiele galerii, wiec mozna smialo uzupelniac o Mtrack1 i 3 i dalsze

Cube-K
Ostatnio edytowano Cz sty 01, 1970 02:00 przez Cube-K, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Cube-K
 
Posty: 66
Dołączył(a): Cz maja 10, 2007 15:59
Lokalizacja: Wawa/Zamosc

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez Marcin_Os » Pn cze 11, 2007 15:03

Cube,
coś nie hula, otwiera się na pół sekundy i póżniej pokazuje "Nie mozna odnależć strony".
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
Marcin_Os
 
Posty: 2704
Dołączył(a): Pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez Cube-K » Pn cze 11, 2007 15:22

Os_ napisał(a):Cube,
coś nie hula, otwiera się na pół sekundy i póżniej pokazuje "Nie mozna odnależć strony".


Hmm odpowiem Ci jak typowy admin "u mnie wszystko dziala" :D. A serio to nie wiem... ma latac i lata. To glowny serwer, pcha tysiace stron na sporych laczach, nie moze nie dzialac. Sprawdzilem z 3 adresow w tej chwili i dziala. Moze cos z laczem masz nie tak ?
Avatar użytkownika
Cube-K
 
Posty: 66
Dołączył(a): Cz maja 10, 2007 15:59
Lokalizacja: Wawa/Zamosc

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez M5 » Pn cze 11, 2007 15:23

U mnie się wszystko normalnie otwiera :smile:
M5
 
Posty: 8
Dołączył(a): So cze 09, 2007 14:34
Lokalizacja: Radom

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez Marcin_Os » Pn cze 11, 2007 15:24

fuck, nie wiem co jest...
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
Marcin_Os
 
Posty: 2704
Dołączył(a): Pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez Maros » Pn cze 11, 2007 15:30

mam tak samo jak Os_, na pół sekundy się otwiera i kupa
Avatar użytkownika
Maros
 
Posty: 2542
Dołączył(a): N paź 08, 2006 23:00
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M5F10, M3E92, M3E46

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez tomek///M3 » Pn cze 11, 2007 15:32

U mnie wszystko smiga bez problemu.
Avatar użytkownika
tomek///M3
 
Posty: 32
Dołączył(a): Pn gru 25, 2006 23:08
Lokalizacja: Germany/Radom

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez Cube-K » Pn cze 11, 2007 15:42

MaRoS napisał(a):mam tak samo jak Os_, na pół sekundy się otwiera i kupa


Dobra juz wiem co jest. NIE smiga w badzIEwiu. W firefoxie lata. Jakby co to polecam http://firefox.pl/. A zaraz mi dojda ktore skrypty IE wywalaja i czemu, i sie poprawi

Cube-K
Avatar użytkownika
Cube-K
 
Posty: 66
Dołączył(a): Cz maja 10, 2007 15:59
Lokalizacja: Wawa/Zamosc

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez Adamu » Pn cze 11, 2007 15:56

Super to wygląda. Bardzo szybko i ładnie działa.

Naprawdę MEGA :grin:
Nurburgring btg 9.45 stock compacto
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd
Adamu
 
Posty: 186
Dołączył(a): Wt paź 10, 2006 18:31
Lokalizacja: Wawa/Suwałki

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez Maros » Pn cze 11, 2007 16:14

fajnie zrobione :smile:

pytanko: można jakoś zapisać na dysk pojedynczą fotke?
Avatar użytkownika
Maros
 
Posty: 2542
Dołączył(a): N paź 08, 2006 23:00
Lokalizacja: Warszawa
Auto: M5F10, M3E92, M3E46

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez Cube-K » Pn cze 11, 2007 16:38

MaRoS napisał(a):fajnie zrobione :smile:

pytanko: można jakoś zapisać na dysk pojedynczą fotke?


hmm, narazie nie mozna, moze potem sie dorobi ta opcje, ale juz chcialem odpalic jak jest bo i tak za dlugo zeszlo
Avatar użytkownika
Cube-K
 
Posty: 66
Dołączył(a): Cz maja 10, 2007 15:59
Lokalizacja: Wawa/Zamosc

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez blaszek » Pn cze 11, 2007 20:12

Klikam na tym czerwonym tle MaRoS M3E46 i jest kilka fotek wnętrza Mateush'owego (bodajże) wnętrza, a także nerka black E46
blaszek
 
Posty: 65
Dołączył(a): Pt gru 15, 2006 17:29
Lokalizacja: Kraśnik

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez msjk » Pn cze 11, 2007 20:14

U mnie tez wszystko pieknie sie otwiera ;)

Bardzo fajnie zrobiona galeria ;) dobra reklama M track day ;)
msjk
 
Posty: 88
Dołączył(a): Pn paź 09, 2006 23:25
Lokalizacja: Lublin

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez Cube-K » Pn cze 11, 2007 22:32

blaszek napisał(a):Klikam na tym czerwonym tle MaRoS M3E46 i jest kilka fotek wnętrza Mateush'owego (bodajże) wnętrza, a także nerka black E46


mozliwe :( mowilem ze jak cos popie... to dawac mi znac. Wybaczcie ale segregowanie na auta troche mi czasu zajelo, no i moglem cos nie tu gdzie trzeba przypisac. Wiec jak cos jest nie w tym katalogu to numer fotki w ktorym katalogu i w ktorym ma sie znalezc do mnie na PW prosze.

Zapisywanie zdjec... powiekszyc, prawy myszy - zapisz jako. To juz dziala

Problemy z IE7.... Wiec narazie etap magii :D w IE7 dziala jesli wylaczy sie "przyjazne powiadomienia" Narazie nie mamy pojecia co to ma do rzeczy :)
Avatar użytkownika
Cube-K
 
Posty: 66
Dołączył(a): Cz maja 10, 2007 15:59
Lokalizacja: Wawa/Zamosc

Re: Pelna Galeria Foto/Film z Mtrack

Postprzez mateush » Pn cze 11, 2007 22:54

Cube-K napisał(a):w IE7 dziala jesli wylaczy sie "przyjazne powiadomienia"


Jak to zrobic?
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
mateush
Site Admin
 
Posty: 1235
Dołączył(a): Pt paź 06, 2006 18:53
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 997TT

Następna strona

Powrót do M Track Days

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron