M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Spotkania na torze i wszystko co sie z tym wiaze
Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: Bombel » ndz kwie 05, 2009 22:18

Ale było fajniutko :mrgreen: , szkoda, że brakowało stałych bywalców :cry:
Wyszalałem się za wszystkie czasy. Pojeździłem na czas. Polatałem boczkiem. Można było się wyjeździć!! Kto nie był niech żałuje!!
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
ONW
Posty: 29
Rejestracja: wt sty 06, 2009 13:21
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: ONW » ndz kwie 05, 2009 22:31

Nasz pierwszy MTD zakończony pomyślnie. Mimo słabych czasów i tak było nieziemsko :) Na szczęście obyło się bez większych przygód. Pierwszy raz na torze zapamiętam do końca życia, za co dziękuję wszystkim, którzy byli...

Musieliśmy tylko zniknąć na 2 godziny, bo złapaliśmy kapcia, a 4 koła, które kupiliśmy na MTD, okazało się, że nie pasują - więc trzeba było szukać wulkanizacji, co w (jak się okazuje) Niedzielę Palmową nie jest takie proste :D

Prosta o długości 3,3 km jest na prawdę imponująca i bardzo szeroka, więc można było na prawdę się wyszaleć.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wspaniały dzień i, mam nadzieję, do zobaczenia na następnym MTD :)
Sideways...

Wolf
Posty: 67
Rejestracja: śr lis 26, 2008 23:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: Wolf » ndz kwie 05, 2009 22:45

Szkoda ze nie mogłem uczestniczyć tym razem, mam nadzieje ze na następnym pojawie sie ze sprawnym samochodem :)
!!
MForum GROUP BUY na AngelEyes LEDowe, kierunki, Xenony i inne: viewtopic.php?p=22775#22775
----------------

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: mateush » ndz kwie 05, 2009 23:35

Dzieki wszystkim za przybycie! Frekwencja taka sobie, ale za to wyjezdzilismy sie jak nigdy.
Nadal uwazam ze BP to jeden z ciekawszych obiektow i chcialbym zebysmy w tym roku jeszcze tam zawitali.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
michalnowak1234
Posty: 274
Rejestracja: wt gru 19, 2006 00:01
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: michalnowak1234 » pn kwie 06, 2009 00:16

tez strasznie zaluje ze mnie nie bylo, a juz bylem pewien ze zawitam bo samochod zrobiony byl juz w piatek, tylko na geometrii wyszla dupa:( Kiedy nastepny MTD?

Awatar użytkownika
PiotrekM5
Posty: 125
Rejestracja: czw sty 04, 2007 18:58
Lokalizacja: Lublin

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: PiotrekM5 » pn kwie 06, 2009 08:57

MTD pierwsza klasa :-)
pare fotek
Załączniki
KIF_1134.JPG
KIF_1135.JPG
KIF_1139.JPG
KIF_1143.JPG
KIF_1145.JPG
KIF_1130.JPG
BMW M5 01r CarbonBlack
Zestaw kompresora RK Autowerks S2
UUC V12 koło+sprzęgło
Kolektory, katy, x-pipe Supersprint
Wydechy Britalman
Zawieszenie: Gwint D2 Sport
Hamulce: Swap Przód i Tył BMW M6
Koła 19cali: Oryginał BMW M6

Awatar użytkownika
birol
Posty: 43
Rejestracja: pn gru 15, 2008 14:12
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: birol » pn kwie 06, 2009 12:45

Żałuję, że nie mogłem dotrzeć na ten MTD, ale choroba mnie powaliła. Na szczęście e39ki dopisały :grin: i jak zwykle pięknie prezentują się na fotkach !

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: boogie » pn kwie 06, 2009 13:27

Dziękuje wszystkim za mily dzień,
Ty Kostek nie narzekaj, bo wycieczki mlodziezy przez Ciebie przychodzily z lasu zobaczyc, kto im psuje lotnisko :lol:

Fajnie bylo poznać Was na żywo i zapoznać się z Waszymi machinami :)
zadziwiająco mili z Was ludzie :-D

Pasy w tylek się należą za jedno brudne masakrycznie M3 :lol:

I pare moich fotek:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


I na koniec pani fotograf :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: Maros » pn kwie 06, 2009 14:10

Ma ktoś może fotkę E61 jak szoruje lusterkami o asfalt? :)

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: Idzik » pn kwie 06, 2009 15:37

Strasznie żałuje, że nie byłem !!

To M3 w sedanie jest najładniejszym M-powerem jakie widziałem ;) Naprawdę, M3 w sedanie to jest to :)

Oczywiście zaraz za M3 GT3 RS Bombla.

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: boogie » pn kwie 06, 2009 16:00

Ci którzy jechali z kierownikiem e90 potwierdzą, że jest to bardzo ucywilizowane auto, inaczej niż pprzednie M3. W środku jest na prawdę cicho.
Podobalo mi sie jak zawias pracowal na lukach :!:
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
Szczep
Posty: 445
Rejestracja: pn gru 11, 2006 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: Szczep » pn kwie 06, 2009 17:57

Też napisze - strasznie żałuję :D

..e90 robi swoje, świetna maszyna + limuzynowy kompromis :) jak je pierwszy raz zobaczyliśmy, jedynie ryk V8 wzbudził nasze podejrzenia :D

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: kostek_ja » pn kwie 06, 2009 21:08

boogie pisze:Ci którzy jechali z kierownikiem e90 potwierdzą, że jest to bardzo ucywilizowane auto
Mi się właśnie to nie podoba. Za ciche, za mało bezkompromisowe. Trochę zmniejszone e39 ;)

Ale faktycznie ten tył w e90 który w zwykłych emkach wygląda tragicznie tutaj nawet pasował. Piękne auto. Szkoda tylko że takie ciche.

I chyba hamulce ma jakieś słabe, bo nie dawało rady wyhamować przed niektórymi zakrętami :-D

P.S.
Zauważyłem że zarówno w e92 jak i w e90 sprzęgło dziwnie chodzi. Żeby BMW taką fuszerkę odwaliło :mad:
boogie pisze:Ty Kostek nie narzekaj, bo wycieczki mlodziezy przez Ciebie przychodzily z lasu zobaczyc, kto im psuje lotnisko :lol:
Przynajmniej kilka fajnych dziewczyn wpadło. Tylko szkoda że jak podjechałem to się okazały 15stakim :neutral: Ale jak wpadniemy za 2-3 lata :-D
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 21:44 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szczep
Posty: 445
Rejestracja: pn gru 11, 2006 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: Szczep » pn kwie 06, 2009 21:43

wychamować
Wyhamować.


BTW: E90/E92/E93 US mają słabsze hamulce od wersji EU? (tak jak to było w E46) :)

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M Track Day #19, niedziela 05.04.09, lotnisko Biala Podlaska

Post autor: Pablo » pn kwie 06, 2009 22:45

Mi też sie podobało! Mimo że nie miałem auta. No i - o yeah, Pablo is back :twisted:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

///MTrack Day 05/04/2009

Witam wszystkich w Nowym Roku!! Taa, powiecie..obudził się…. No coż, prawdą jest, że autor tego tekstu zawitał na Mtrack w roku 2009 z niejakim opóźnieniem, absencją swą zasmucając większość uczestników styczniowych i lutowych spotkań na torach. Taa, powiecie… zasmucił…

Od ostatniego spotkania na torze z perspektywy autora minęło sporo czasu ale nie znaczy to, że był to czas zmarnowany przez Mforum. W tym właśnie czasie odbyły się dwa spotkania na torze – w Lublinie i Modlinie – ze sporą liczbą nowych uczestników spragnionych sportowych emocji i szukających możliwości podniesienia umiejętności prowadzenia samochodu. Odbyła się także jakże przemyślana i w pełni profesjonalnie przeprowadzona akcja stworzenia i dystrybucji pierwszego kalendarza Mforum.com.pl gdzie każdy, podkreślam, każdy z pierwszych członków forum miał możliwość wpłynięcia na kształt i zawartość kalendarza. Naprawdę, w efekcie tej akcji, wszyscy mogli poczuć się ważnymi członkami forum, niemalże rodziną, kształtując kalendarz wedle swoich upodobań i gustów. To będzie procentowało w przyszłości. Dobra robota! :cool:

Trzecie spotkanie na torze w roku 2009 – i dziewiętnaste w ogóle (!!!) - odbyło się na znanym już obiekcie w Białej Podlaskiej (tak, tak, mam już słownik..). Tym razem nie było deszczu, śniegu i innych utrudniających życie warunków pogodowych, kwiecień przywitał uczestników niemal letnią pogodą, wysoką temperaturą i słońcem w ilościach hurtowych.

O dziwo, mimo pięknej pogody i dogodnego terminu frekwencja nie należała do najwyższych, pojawiło się w sumie osiem samochodów ale w tym jeden, który zasługuje na specjalną uwagę. Samochód, którym przybył Maros sprawdzał się bowiem w wielu rolach – jako transporter dobytku forum, jako wóz serwisowy służący do rozstawiania trasy oraz jako profesjonalny bolid wyścigowy. No i trzeba przyznać, że jego kierowca był dla autora wyrozumiały, ty….. :-P

Teren lotniska, jak wiadomo, jest gigantyczny, trasa próby mogła więc obejmować tylko jego niewielką część, jednak wydaje się, że była ustawiona w sposób optymalny, zawierając odcinki bardzo szybkie ale także i takie, które zmuszały zawodników do koncentracji i wykazania się skomplikowanymi technikami jazdy zwanymi popularnie jako hamowanie i skręcanie. Powiedzmy, że różnie z tym było…No coż, ilość prób całkowicie nieudanych, wymagających wręcz ponownego startu była rekordowa. Celował w tym jeden z nowych uczestników. Tak, oczywiście mowa o specjaliscie od „ostatniego razu”.

Maros jak wiadomo wysłał swoje M3 nie-wiadomo-gdzie, w celu dokonania w nim kolejnych przeróbek. I oczywiście nie chodzi tu o wysłanie samochodu do Monachium w celu perfekcyjnego sklejenia zderzaka, który nigdy nie pękł. No bo wiadomo, że nie pękł. Przybył Maros tym razem swoim drugim bolidem wyścigowym, nawet w podobnym kolorze do pierwszego. Generalnie to właściwie prowadził się nawet podobnie. I zderzaka też nie miał pękniętego. Chodzi oczywiści o e61 520d. Tak, ja wiem, że to jest szybki diesel. No ale żeby okazał się szybszy od znaczącej liczby samochodów spod znaku M to jest pewna niespodzianka. Hmm.

Szczepa nie było. Idzika nie było. Grilla nie było. Idzik i Szczep podobno uczyli się do klasówki z polskiego. Grill się pewnie nie uczył ale szanse na dobrą ocenę ma pewnie większą niż Idzik i Szczep.

Był boogie. Zwany w niektórych kręgach kudłatym. Zrobił jakieś 250 zdjęć. Z tego 7 zdjęć zawiera samochody. Pozostałe zawierają panią fotograf w czerni :mrgreen: .

Kołek. Taa, to osobna historia. Przyjechał pięknym samochodem, prawdopodobnie jednym z bardzo niewielu sedanów M3 z aktualnego typoszeregu e9x. Pewnie w domu powiedział, że jedzie na tor „ostatni raz”.

Mniej więcej w połowie dnia na horyzoncie lotniska pojawiło się coś żółtego. Zbliżało się i rosło błyskawicznie w oczach. W oczach uczestników Mtrack Daya pojawiła się niepewność. Czyżby jakieś ferrari…może lamborghini… nieeee, to on, szczytowe osiągnięcie myśli motoryzacyjnej – VW Transporter. W ten oto sposób Bombel pojawił się na pierwszym dla siebie Mtrack Dayu w 2009 roku. Oczywiście VW był tylko narzędziem, przyciągnął bowiem na lawecie całkowicie profesjonalnie przygotowany samochód ze stajni mpowers.pl, czyli M3 sedan Bombel edition. VW przyciągnął do Białej Podlaskiej także Cebula. Niestety nie wiem po co.

Przed przybyciem Bombla uczestnicy pochłaniali już kolejne okrążenia poprawiając swoje czasy, zarysowała się już wstępna klasyfikacja i podział na uczestników lepiej i gorzej radzących sobie z ustawiona próbą. Natomiast po pierwszym przejeździe Bombla trzeba było tę klasyfikacje nieco zmodyfikować. Dość powiedzieć, ze Bombel jadą spokojnie, żeby nie powiedzieć dość luźno, osiągał czasy do których żaden z pozostałych uczestników nie mogł się zbliżyć nawet omijając niektóre słupki. Tak moi drodzy, tym razem nie wygrał Maros. Najwidoczniej osiadł na laurach i zgubiła go zbytnia pewność siebie. Istnieje pewne prawdopodobieństwo, że gorsze czasy osiągał tym razem przez pęknięty zderzak ale nie zostało to potwierdzone. Bo zderzak nie był nigdy pęknięty.

Wiosna w tym roku piękna, dzień coraz dłuższy więc i upływał w miłej atmosferze. Pośród odgłosów piszczących opon i zapachu hamulców mijał kolejny już dzień spod znaku Mforum. Trzeba przyznać, że cieszy fakt, że stale pojawiają się nowi uczestnicy, widać że idea organizowania wspólnych wyjazdów w celu doskonalenia umiejętności prowadzenia samochodu trafiła na podatny grunt. Już od dwóch lat wspólnie odwiedzamy niezbyt liczne obiekty nadające się do tego celu w Polsce. Miło wiedzieć, że liczba fanów, wręcz fanatyków literki M w Polsce rośnie, i rośnie także różnorodność samochodów posiadanych przez użytkowników Mforum.

Bo kto jeździ M? No właśnie…
Wspólna pasja. Atmosfera. Humor. Otwartość. Koleżeńskość. To cechy większości uczestników wyjazdów Mforum. Czy to w skrócie odpowiada profilowi właściciela M? Trudno powiedzieć, na pewno odpowiada to cechom właścicieli tych samochodów pojawiających się na naszych wyjazdach, oczywiście nie licząc Cebula. A inni? A są w ogóle jacyś inni?

No coż, smutne ale prawdziwe, kolejne już spotkanie dobiegło końca. Po całym dniu jazdy każdy miał prawo czuć się zmęczony, więc po sprawnym zebraniu całego dobytku forum wyruszamy w drogę do domu, już podczas drogi zastanawiając się gdzie i kiedy spotkamy się ponownie. Bo o tym, że każdy uczestnik chce jak najszybciej ponownie wybrac się na Mtrack Day wiadomo nie od dziś.

Ciao.

Pablo
www.mforum.com.pl

ODPOWIEDZ