pierścienie i panewki s62b50

mark_auto
Posty: 8
Rejestracja: śr mar 25, 2015 00:58
Auto: bmw

pierścienie i panewki s62b50

Post autor: mark_auto » wt gru 01, 2015 22:04

Kupię panewki główne, korbowodowe oraz pierścienie tłokowe do s62b50,
Kontakt pw

Pozdrawiam.

mark_auto
Posty: 8
Rejestracja: śr mar 25, 2015 00:58
Auto: bmw

Re: pierścienie i panewki s62b50

Post autor: mark_auto » czw gru 03, 2015 12:07

Pierścienie
Średnica tłoka : 94,06
I pierścień grubość 1mm
II pierścień grubość 1,2 mm
III pierścień grubość olejowy ze sprężynką 1,7

Panewki korbowodowe robię na zamówienie, potrzebuje główne i pierścienie.

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: pierścienie i panewki s62b50

Post autor: Skrzeku » czw gru 03, 2015 21:40

W Aso nie ma ?

Awatar użytkownika
yakuza
Posty: 245
Rejestracja: czw lip 29, 2010 08:38
Auto: M5f10,750f01,335f30,e46v8m62
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: pierścienie i panewki s62b50

Post autor: yakuza » czw gru 03, 2015 22:01

Skrzeku pisze:W Aso nie ma ?
mysle ze Aso ma na pewno

Skrzeku
Posty: 314
Rejestracja: pt sty 24, 2014 19:57
Auto: E36 M3 3.0

Re: pierścienie i panewki s62b50

Post autor: Skrzeku » czw gru 03, 2015 22:52

Pozatym pierścienie dopasowuje sie do średnicy cylindra a nie tłoka :)
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produ ... L/sM/r2000" onclick="window.open(this.href);return false;

mark_auto
Posty: 8
Rejestracja: śr mar 25, 2015 00:58
Auto: bmw

Re: pierścienie i panewki s62b50

Post autor: mark_auto » pt gru 04, 2015 16:41

Skrzeku pisze:Pozatym pierścienie dopasowuje sie do średnicy cylindra a nie tłoka :)
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produ ... L/sM/r2000" onclick="window.open(this.href);return false;

To akurat wiem, ale podałem tylko wymiar tłoka bo blok będzie tulejowany cały.
Cena ASO mało zachęcająca do zakupu, zostanie pewnie dorabianie na zamówienie.

Awatar użytkownika
wojtasm5
Posty: 360
Rejestracja: ndz kwie 03, 2011 20:40
Auto: E36 M3EVO OE++
Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
Kontakt:

Re: pierścienie i panewki s62b50

Post autor: wojtasm5 » pt gru 04, 2015 23:44

No wiesz silnik za tyle kasy robisz a biedujesz na części ASO??? Nie pojmuje tego.
Rozumiem jakieś markowe tematy jeszcze OK. Przecież to nie m40 tylko S - Power.
Myślę że to akurat nie miejsce na oszczędności !!!!
Grzebanie w szperach z dobrym skutkiem.

mark_auto
Posty: 8
Rejestracja: śr mar 25, 2015 00:58
Auto: bmw

Re: pierścienie i panewki s62b50

Post autor: mark_auto » pt gru 04, 2015 23:51

wojtasm5 pisze:No wiesz silnik za tyle kasy robisz a biedujesz na części ASO??? Nie pojmuje tego.
Rozumiem jakieś markowe tematy jeszcze OK. Przecież to nie m40 tylko S - Power.
Myślę że to akurat nie miejsce na oszczędności !!!!

Bieduje na części ?
Cały blok jest tulejowany, osiowany, planowany, głowice z nowymi prowadnicami, zawory podocierane, wszystkie nowe uszczelki i uszczelniacze, panewki dorobione na zamówienie wzmacniane, cały silnik wymyty i wyszkiełkowane obudowy,

Uważam, że ponad 500 zł za komplet pierścieni na tłok to za dużo i tyle, a po za tym mam 3 takie silniki do poskładania, wiec trochę się nazbiera.

Więc stwierdzenie biedowania padło trochę zbyt pochopnie 8)

pauldv8
Posty: 268
Rejestracja: ndz kwie 22, 2012 20:18
Auto: x

Re: pierścienie i panewki s62b50

Post autor: pauldv8 » śr kwie 13, 2016 13:57

mark_auto pisze:
wojtasm5 pisze:No wiesz silnik za tyle kasy robisz a biedujesz na części ASO??? Nie pojmuje tego.
Rozumiem jakieś markowe tematy jeszcze OK. Przecież to nie m40 tylko S - Power.
Myślę że to akurat nie miejsce na oszczędności !!!!

Bieduje na części ?
Cały blok jest tulejowany, osiowany, planowany, głowice z nowymi prowadnicami, zawory podocierane, wszystkie nowe uszczelki i uszczelniacze, panewki dorobione na zamówienie wzmacniane, cały silnik wymyty i wyszkiełkowane obudowy,

Uważam, że ponad 500 zł za komplet pierścieni na tłok to za dużo i tyle, a po za tym mam 3 takie silniki do poskładania, wiec trochę się nazbiera.

Więc stwierdzenie biedowania padło trochę zbyt pochopnie 8)

i jak temat? dorobiles pierscienie?

ODPOWIEDZ