Strona 1 z 2

Sterownik przepustnicy do S65

: czw kwie 23, 2015 21:21
autor: LINKIN
Kupię STEROWNIK PRZEPUSTNICY nr części 13 62 7 838 085 do S65.

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: czw kwie 23, 2015 22:10
autor: BYNTAS
Generuje błąd, obcina obroty, DSC failure itp.? Używkę?

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: czw kwie 23, 2015 22:14
autor: LINKIN
Dokładnie... Niestety firma produkująca ten szit VDO ma podpisaną umowę, nie wiem na jak długo jeszcze z BMW i nie mogą jej puścić na wolny rynek. Od nich mógłbym mieć za 1250 zł, w ASO 3600.
Jeżeli ktoś ma używkę po małym przebiegu to zaryzykuję, ale coś czuję, że skończy się na nówce.

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: czw kwie 23, 2015 22:16
autor: BYNTAS
Temat bardzo znany.
Jeśli używka to szedł bym w ten:
http://allegro.pl/sterownik-kolektora-b ... 48869.html
Z tego co widzę, MY 2011, więc potencjalnie niski przebieg ale dopytaj ile miał nalatane. Cena bdb wg mnie.
Pozdro.

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: pt kwie 24, 2015 09:25
autor: _Maja_
Szkoda czasu na używki. U mnie było super przez jakieś 2,3 tygodnie.
Kupiłem wkońcu 2 nowe (2 lata gwarancji) i po problemie - niestety FV trochę boli :)

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: pt kwie 24, 2015 09:52
autor: BYNTAS
Na te sterowniki powinna być akcja serwisowa...

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: pt kwie 24, 2015 10:32
autor: LINKIN
Zanim tutaj zajrzałem to zdążyłem używkę kupić podesłaną przez BYNTAS...

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: pt kwie 24, 2015 12:24
autor: BYNTAS
_Maja_ pisze:Szkoda czasu na używki. U mnie było super przez jakieś 2,3 tygodnie.
Kupiłem wkońcu 2 nowe (2 lata gwarancji) i po problemie - niestety FV trochę boli :)
Warto wspomnieć, że kupując te sterowniki musi je zamontować BMW, gdyż inaczej nie respektują gwarancji.
Poza tym ća. 8000pln(2xsterownik, labor BMW) to jest mega overkill. Ale niech każdy zrobi jak uważa.

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: pt kwie 24, 2015 13:53
autor: _Maja_
Miałem troche lepszą cenę, ale i tak bolało.
Używki poddały sie w najmniej odpowiednim momencie, więc decyzja o wymianie na nowe zapadła pod wpływem "kurwicy" ;)
Linkin życzę powodzenia z używką, może będziesz miał wiecej szczęścia niż ja.

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: wt maja 10, 2016 20:37
autor: tomk89
Witam,
u mnie niestety ta sama sytuacja z "choinką" na desce, diagnoza- siłownik przepustnicy( mam nadzieje, ze piszecie o tym samym) wymiana z materiałem 6600.. w ASO...niestety po dwóch odpaleniach ta sama sytuacja z błędami i ograniczeniem mocy...czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna tych błędów itp w M3ce?

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: śr maja 11, 2016 13:08
autor: grodzish
Z takimi rzeczami to do ASO sie nie jeżdzi. Komputer chyba podłączyli i błędy odczytali. U mnie akurat padł sterownik biegu jałowego, objawy te same

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: śr maja 11, 2016 18:45
autor: LINKIN
6.6k jak na ASO to dobra cena.
Można zaoszczędzić "parę groszy" i kupić z M5/6 V10 - przekładasz dźwigienkę i wszystko chodzi jak należy.

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: wt maja 24, 2016 12:56
autor: Pawel_M3GT
LINKIN pisze:6.6k jak na ASO to dobra cena.
Można zaoszczędzić "parę groszy" i kupić z M5/6 V10 - przekładasz dźwigienkę i wszystko chodzi jak należy.
a te z M5 sie nie psuja?? robil ktos tak juz?
mozna cos wiecej prosic na ten temat?

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: wt maja 24, 2016 20:53
autor: LINKIN
Czy się nie psują to nie wiem... Pewnie wytrzymają kolejne 100k km, bo to plastik fantastik i popsuć się musi. Kolega Hipek z tego forum ma sterowniki w m3 założone z m5 i śmiga. Jak się nie odezwie to zapytaj go na priv.

Re: Sterownik przepustnicy do S65

: wt maja 24, 2016 21:21
autor: Hipek
Pawel_M3GT pisze:
LINKIN pisze:6.6k jak na ASO to dobra cena.
Można zaoszczędzić "parę groszy" i kupić z M5/6 V10 - przekładasz dźwigienkę i wszystko chodzi jak należy.
a te z M5 sie nie psuja?? robil ktos tak juz?
mozna cos wiecej prosic na ten temat?
Paweł to są dokładnie takie same elementy, mają takie same numery producenta, tą samą elektronikę...jedyna różnica to długość dźwigienki / cięgna ze zdjęcia - ta z S85 ma trochę inny kąt i długość więc może dlatego inne numery części wg. BMW. Przekładasz dźwigienki z S65 p&p i wszystko lata i 2tys na komplecie w kieszeni. PS. Nie polecam żadnych zestawów naprawczych bo kolega w M5 testował i na nic to wszystko.

Obrazek