M3 E46
Re: M3 E46
ładna, a jak to mówił jej poprzedni właściciel - mamma mia bella beemka
zmien auto w profilu
zmien auto w profilu
17.01.11
Re: M3 E46
sliczna wyglada agresywnie. i calkiem bogata.
bedzie sie wyrozniala na tle pozostalych, Carbonowo-Schwarzowych M3
bedzie sie wyrozniala na tle pozostalych, Carbonowo-Schwarzowych M3
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: M3 E46
to pewnie jej ogłoszenie http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3213747 na zdięciach wygląda jak by nic jej nie dolegało to czemu musisz coś malować tak wygłąda extra żebym miał lepsze u siebie w województwie drogi też bym tak swoją obniżył podoba mi się ładne auto miłego explatowania
prawdziwa BMK-a to M-ka
- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: M3 E46
bombel mam nadzieje ze na dachu nie bedziesz wozil anteny bo kurwa zwieje ja!
na tylniej klapie to co innego ale nie na dachu!
autko very nice!
p.a.(podlaczam sie do minusa od MAROSA za smg )
na tylniej klapie to co innego ale nie na dachu!
autko very nice!
p.a.(podlaczam sie do minusa od MAROSA za smg )
Re: M3 E46
Bardzo ladna sztuka. "Nietypowy" kolor.
Ach... Coraz ladniejsze widoki w tym naszym "pieknym" Radomiu.
Jesli chodzi o SMG, to chyba jednak fajna sprawa. Jak u siebie szybko zmieniam biegi na wysokich obrotach, to mam wrazenie, ze wszystko dostaje strasznie po d... (byc moze nie robie tego jak nalezy), a przy SMG masz po prostu pewnosc, ze tak ma byc.
P.S. A co z panewkami? Lapie sie jeszcze w tych wadliwych, czy juz luzik?
Ach... Coraz ladniejsze widoki w tym naszym "pieknym" Radomiu.
Jesli chodzi o SMG, to chyba jednak fajna sprawa. Jak u siebie szybko zmieniam biegi na wysokich obrotach, to mam wrazenie, ze wszystko dostaje strasznie po d... (byc moze nie robie tego jak nalezy), a przy SMG masz po prostu pewnosc, ze tak ma byc.
P.S. A co z panewkami? Lapie sie jeszcze w tych wadliwych, czy juz luzik?
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 E46
oj smg dużo bardziej daje po dupie podzespołom
Re: M3 E46
MaRoS pisze:oj smg dużo bardziej daje po dupie podzespołom
Duzo bardziej od czego? Mity jakies rozpowiadasz.
Prosze cie, nie zaczynajmy tego tematu
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 E46
no chodz rozruszamy troche forum
Jechałem Twoim SMG i wiem jakie jest jebnięcie przy najszybszej zmianie biegów... urywa kark, natomiast ja jak zmieniam szybko bieg jebnięcie owszem jest, bo musi być, ale dużo mniejsze... Stąd mój wniosek : SMG daje bardziej po dupie podzespołom
Jechałem Twoim SMG i wiem jakie jest jebnięcie przy najszybszej zmianie biegów... urywa kark, natomiast ja jak zmieniam szybko bieg jebnięcie owszem jest, bo musi być, ale dużo mniejsze... Stąd mój wniosek : SMG daje bardziej po dupie podzespołom
Re: M3 E46
Zgadza sie, na S6 jest konkretne jebniecie. Moge sie zalozyc ze "jebniecie" byloby takie samo gdyby komus udalo sie zmienic bieg w tak samo krotkim czas jak SMG (0,08s chyba).MaRoS pisze:Jechałem Twoim SMG i wiem jakie jest jebnięcie przy najszybszej zmianie biegów... urywa kark, natomiast ja jak zmieniam szybko bieg jebnięcie owszem jest, bo musi być, ale dużo mniejsze... Stąd mój wniosek : SMG daje bardziej po dupie podzespołom
I pamietaj ze w SMG masz SZESC trybow zmainy biegow. Od "urywa kark" do "zamulacz"
Ja na codzien jezdze S4.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 E46
A mi się właśnie wydaje, że nie... imo zmieniam tak samo szybko bieg jak smg na S6 a w każdym razie jest to nieistotna róznica jeśli wogóle jest... Zgadza się też, że na codzień nie różni się od manuala jeśli chodzi o złużycie podzespołów. Ale na torze (Zakładam, że używasz S6 na torze) złużycie podzespołów jest większe, a o tym tutaj od początku mówie
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: M3 E46
ja miałem na wakacjach okazje ścigać sie i smg dostało po dupie nie wiele ale dostało przebieg w autach mieliśmy podobny. Z tąd moje pytanie do was czy porównywaliście swoje M3 smg vs manual
prawdziwa BMK-a to M-ka
Re: M3 E46
Hm.. w ogole o jakich podzespolach mowa? Jedyne co moze dostawac od superszybkiej zmiany biegow to jakies gumowe elementy mocujace tylny most.MaRoS pisze:Ale na torze (Zakładam, że używasz S6 na torze) złużycie podzespołów jest większe, a o tym tutaj od początku mówie
I to pewnie w takim stopniu ze SMG przejedzie milion okrazen, a manual milion i jedno
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: M3 E46
Tak. Identycznie. Kto lepiej ruszy i nie zrobi misshiftu wygrywa. Raz ja, raz Maros.robert///m3 pisze:Z tąd moje pytanie do was czy porównywaliście swoje M3 smg vs manual
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 E46
Nie no kuźwa Mateush bądź obiektywny!! Ze startu zatrzymanego manual jest szybszy. Dużo skuteczniej się nim rusza. Najlepszy dowód to czasy na ćwiartke. Z rolowanego jest identycznie to fakt co świadczy o tym tylko, że SMG nie zmienia szybciej biegów od człowieka.
Re: M3 E46
Ale ruszasz z procedury, czy obaj ruszacie z niskich obrotow?mateush pisze:Tak. Identycznie. Kto lepiej ruszy i nie zrobi misshiftu wygrywa. Raz ja, raz Maros.robert///m3 pisze:Z tąd moje pytanie do was czy porównywaliście swoje M3 smg vs manual
Mi sie wydaje, ze skrzynia tez troche dostaje, przynajmniej u mnie. Czasem jak wbijam dwojke, to "czuc" na drazku jakby chrobotniecie (smiszne slowo ), tak jabym za wczesnie puszczal sprzeglo, ale puszczam je prawidlowo. Moze synchronizatory nie wyrabiaja? Zdarza sie, ze na postoju nie moge wrzucic 1-ki, tylko musze zrobic przemieszke na 2 i dobiero 1.
Teraz przy okazji wymiany panewek, wymieniam tez czesc gumowych elementow; simmering(i) na wale, uszczelke w skrzyni biegow, bo sie lekko poci i jeszcze jakies drobiazgi.
Ze swiezymi gumkami bede czul sie bezpieczniej.