Witam!
Panowie, jestem na MForum poraz drugi, pierwotnie bedac wlascicielem E92 M3, w 2008..autko sie popsulo, sprzedalem, i pare lat minelo.
Dzis zrealizowalem marzenie, ktore za mna chodzilo od tych paru lat: zakupilem '95 850Csi..coprawda nie ma ///M w nazwie modelu, ale w papierach jak i w VINie pada stwierdzenie ze moj staruszek wyszedl z pod mlotka M GMbH .
Licze na Wasze wsparcie w paru kwestiach, iz na ta chwile przyznaje sie do zupelnego braku doswiadczenia przy autach z tak imponujaca lista "ciekawostek" do rozgryzienia.
Na pierwszy rzut: musze sie wybrac do kogos kto potrafi odpowiednio podejsc do diagnostyki takiego autka...
****co do diagnostyki, mam pytanie/prośbe o info do kogo najlepiej w Warszawie się przejechać
Jak powyzsze zostanie zaliczone, rozwine kolejne watki- dzieki z gory za pomoc!
850Csi
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: 850Csi
Oczywiście VIN WBS jak najbardziej na miejscu
Piękne auto, marzenie wielu...
Nie jestem z Warszawy, więc może nie mam najświższych informacji, ale swego czasu dobrze do aut podchodził Allcar. Koledzy pewnie podrzucą na niego namiary.
Auto kupiłeś w komisie AutoAuto czy sprowadziłeś?
Piękne auto, marzenie wielu...
Nie jestem z Warszawy, więc może nie mam najświższych informacji, ale swego czasu dobrze do aut podchodził Allcar. Koledzy pewnie podrzucą na niego namiary.
Auto kupiłeś w komisie AutoAuto czy sprowadziłeś?
Re: 850Csi
Gratulacje zakupu! Koniecznie pochwal się samochodem! Chyba najdroższe BMW z tamtych lat w utzrymaniu jeśli chodzi o wymiane części, tam prawie wszystko jest jedyne w swoim rodzaju. Wersja 850 Csi to już wogóle kosmos np tylnia oś skrętna do której elementy sterujące czujniki itp kosztują fortunę! Daj znać w jakiej kondycji ten samochód i koniecznie wklej foto!
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??