M3 BOOK
M3 BOOK
witam
dla wszystkich nielicznych właścicieli i dla znacznie liczniejszych entuzjastów modelu M3 E30
i jego ewolucji szykuje się niesamowita gratka.
już niedługo bo do końca czerwca powinna zostać wydana anglojęzyczna wersja ksiązki
petera sebalda -M3-
z tego co przeczytałem i zobaczyłem(bo jest już dostepna wersja niemieckojęzyczna) to absolutnie rewelacyjna i unikatowa pozycja,
zebrano wszystko co warte uwagi o tym aucie-począwszy od folderów reklamowych,poprzez schematy i katalogi,porady eksploatacyjne kierowców cywilnych i rajdowych, kończąc na testach i wyścigach dtm,dołączono masę schematów i opisów.
poprostu ponad 400 str. kopalni wiedzy,pięknie wydane i bogato ilustrowane
cena będzie ok 160 euro-jak dla mnie jest adekwatna do włożonej pracy w tą książkę
więcej info na www.publics4drive.de i www.m3-klassik.de
pozdrawiam
dla wszystkich nielicznych właścicieli i dla znacznie liczniejszych entuzjastów modelu M3 E30
i jego ewolucji szykuje się niesamowita gratka.
już niedługo bo do końca czerwca powinna zostać wydana anglojęzyczna wersja ksiązki
petera sebalda -M3-
z tego co przeczytałem i zobaczyłem(bo jest już dostepna wersja niemieckojęzyczna) to absolutnie rewelacyjna i unikatowa pozycja,
zebrano wszystko co warte uwagi o tym aucie-począwszy od folderów reklamowych,poprzez schematy i katalogi,porady eksploatacyjne kierowców cywilnych i rajdowych, kończąc na testach i wyścigach dtm,dołączono masę schematów i opisów.
poprostu ponad 400 str. kopalni wiedzy,pięknie wydane i bogato ilustrowane
cena będzie ok 160 euro-jak dla mnie jest adekwatna do włożonej pracy w tą książkę
więcej info na www.publics4drive.de i www.m3-klassik.de
pozdrawiam
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
Re: M3 BOOK
Wygląda że jest b.ładnie wydana.
Ciekawe, czy jest rzeczywiście taka kompletna /w spisie treści wzmianki o 320is nie widziałem, a są "interpretacje" "tunera" hamanna /.
Tak czy siak na pewno ciekawa pozycja.
Jak kupisz podziel się uwagami
pzd.
ps. mógłbyś mi napisać na pw jak spisuje Ci się wydech ss, ile zapłaciłeś i w jakiej firmie zamawiałeś?
Ciekawe, czy jest rzeczywiście taka kompletna /w spisie treści wzmianki o 320is nie widziałem, a są "interpretacje" "tunera" hamanna /.
Tak czy siak na pewno ciekawa pozycja.
Jak kupisz podziel się uwagami
pzd.
ps. mógłbyś mi napisać na pw jak spisuje Ci się wydech ss, ile zapłaciłeś i w jakiej firmie zamawiałeś?
Re: M3 BOOK
cena proporcjonalna do wartości aut o których traktuje chętnie widział bym tę pozycję w mojej biblioteczce, chyba trzeba założyć na ten cel jakąś specjalną skarbonkęravaglia pisze:cena będzie ok 160 euro
takiego błędu chyba by nie popełnili - mam nadziejęm-powerek pisze:o 320is nie widziałem
PS.
ostatnio na m5board czytałem że ktoś jest w trakcie kończenia tego typu książki o E34M5 - dla mnie pozycja obowiązkowa, mam nadzieję że nie będzie kosztowała 500 ojro
Re: M3 BOOK
ps. mógłbyś mi napisać na pw jak spisuje Ci się wydech ss, ile zapłaciłeś i w jakiej firmie zamawiałeś?[/quote]
www.sklepmoto.pl- tutaj jest najlepsza cena jak i profesjonalna obsługa
koszt zestawu racing to 3100 zł
jakość,wygląd no i dżwięk gwarantowany
wydech jest A gr.- dedykowany i hamowany już w firmie więc nie pogorszy napewno osiągów
zestaw ten ze względu na dużą głośność średnio nadaje się do codziennego użytkowania
jeszcze jedna ważna cecha -jest ultralekki
www.sklepmoto.pl- tutaj jest najlepsza cena jak i profesjonalna obsługa
koszt zestawu racing to 3100 zł
jakość,wygląd no i dżwięk gwarantowany
wydech jest A gr.- dedykowany i hamowany już w firmie więc nie pogorszy napewno osiągów
zestaw ten ze względu na dużą głośność średnio nadaje się do codziennego użytkowania
jeszcze jedna ważna cecha -jest ultralekki
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
Re: M3 BOOK
Nie chce robic OT, ale ravaglia moze moglbys wrzucic jakies fotki swojego auta? Bo z tego co widze w opisie to calkiem ciekawy egzotyk.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: M3 BOOK
jak będę miał trochę czasu to zrobię kilka aktualnych
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
Re: M3 BOOK
troche im zajęło zrobienie anglojenzycznej wersji
no ale już jest
kupiłem(216E z wysyłką) i czekam
no ale już jest
kupiłem(216E z wysyłką) i czekam
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
Re: M3 BOOK
Dostałeś już? Przeczytałeś?
Napisz jakieś ciekawostki
Napisz jakieś ciekawostki
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 BOOK
czytam jeszcze...i oglądam
nie wiem jak wielu jest na forum miłośników słowa napisanego i ładnie wydanego ale jezeli są- to ta ksiązka ich zaspokoji bez wątpienia
nie mówię już o fanach E30 ,bo dla nich to biblia
ale poważnie to naprawdę jest imponująca
warta ceny
jeżeli chodzi o zawartość to mnie zaskoczyła wieloma rzeczami a w sumie przeczytałem większość tego co napisano do tej pory i wydano
ksiązka natomiast nie powiela tych rzeczy np.artykułow
ponieważ autor ma swoją pozycje w środowisku to nikt mu nie odmówił paru słów...
i tak mamy wiele bardzo ciekawych wywiadów
począwszy od twórców działu BMW Motorsport i konstruktorów silników M Power przez mechaników i użytkowników a na kierowcach wyścigowych i tunerach kończąc
dużo ciekawej informacji technicznej i statystyk etc
wszystko bogato ilustrowane na najwyzszej jakości papierze
można sie delektować
a z ciekawostek to np.
głowny konstruktor silnika S14 zaleca by jeżdzic zawsze na maximum oleju ,a najlepiej to wlewać zawsze pół litra oleju ponad maximum
a to ,że silnik 25s14 sport evo czyli mój był najlepszym silnikiem N/A w1990 na świecie
wskaznik moc na litr
a to,że zostało niewiele emek E30,w Niemczech tylko 680 sztuk a sport evo to może ze 30 na swiecie
a to ,że do Polski sprzedano oficjalnie przez dilerów 2 -słownie dwie sztuki M3E30-w tym jedna moja
no i dużo innych rzeczy np.o tuningu i DTM-ie czyli np.jak i za ile mogę zrobić z mojego 25s14 wersje DTM-owską
pozdrawiam
nie wiem jak wielu jest na forum miłośników słowa napisanego i ładnie wydanego ale jezeli są- to ta ksiązka ich zaspokoji bez wątpienia
nie mówię już o fanach E30 ,bo dla nich to biblia
ale poważnie to naprawdę jest imponująca
warta ceny
jeżeli chodzi o zawartość to mnie zaskoczyła wieloma rzeczami a w sumie przeczytałem większość tego co napisano do tej pory i wydano
ksiązka natomiast nie powiela tych rzeczy np.artykułow
ponieważ autor ma swoją pozycje w środowisku to nikt mu nie odmówił paru słów...
i tak mamy wiele bardzo ciekawych wywiadów
począwszy od twórców działu BMW Motorsport i konstruktorów silników M Power przez mechaników i użytkowników a na kierowcach wyścigowych i tunerach kończąc
dużo ciekawej informacji technicznej i statystyk etc
wszystko bogato ilustrowane na najwyzszej jakości papierze
można sie delektować
a z ciekawostek to np.
głowny konstruktor silnika S14 zaleca by jeżdzic zawsze na maximum oleju ,a najlepiej to wlewać zawsze pół litra oleju ponad maximum
a to ,że silnik 25s14 sport evo czyli mój był najlepszym silnikiem N/A w1990 na świecie
wskaznik moc na litr
a to,że zostało niewiele emek E30,w Niemczech tylko 680 sztuk a sport evo to może ze 30 na swiecie
a to ,że do Polski sprzedano oficjalnie przez dilerów 2 -słownie dwie sztuki M3E30-w tym jedna moja
no i dużo innych rzeczy np.o tuningu i DTM-ie czyli np.jak i za ile mogę zrobić z mojego 25s14 wersje DTM-owską
pozdrawiam
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
Re: M3 BOOK
Moze odswiez temat ze swoja M3.
pzdr
pzdr