Znaleziono 1916 wyników

autor: Pawel_M3GT
wt mar 26, 2019 12:39
Forum: Kupie
Temat: Wybierak E36 3.2 6B
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 584

Wybierak E36 3.2 6B

Kupie wybierak z E36 3.2 skrzynia 6b
info poprosze na PW
autor: Pawel_M3GT
pn mar 25, 2019 11:18
Forum: Sprzedam części
Temat: E60 M5 wydechy Supersprint F1 RACE
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1239

Re: E60 M5 wydechy Supersprint F1 RACE

Nadal jeszcze aktualne
autor: Pawel_M3GT
sob mar 23, 2019 03:05
Forum: Kupie
Temat: kupie rozne czesci do M3 E36
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 562

kupie rozne czesci do M3 E36

kupie rozne czesci do m3 e36. Prosze o kontakt na PW
autor: Pawel_M3GT
wt mar 12, 2019 22:55
Forum: E46 M3
Temat: de-cat zamiast katalizatorow
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1282

Re: de-cat zamiast katalizatorow

Najlepiej by bylo porownac wielkosc otworkow jednych i drugich wtedy byloby wiadomo czy jest roznica. Znalazlem oryginalny artykuł firmy Arvin Meritor ( producent dla bmw ) o wydechu w e46 M3 i jest napisane ze katalizatory maja 200cpsi. Info pewne bo to dane producenta. O CSL nic nie ma napisane. J...
autor: Pawel_M3GT
wt mar 12, 2019 18:25
Forum: E46 M3
Temat: de-cat zamiast katalizatorow
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1282

Re: de-cat zamiast katalizatorow

ztcp 250cpsi Skad takie info ? raczej sa 100, 200, 300. 400 itd. Wiec jak juz to nie czasem 200 ?? Ja swoje w e46 zmieniłem na te z csl bo właśnie mniej restrykcyjne Jesli zwykle maja 200 to CSL ma 100 ? Nie wydaje mi sie, bo to juz czysto wyscigowy katalizator ktory raczej nie bedzie spelnial norm...
autor: Pawel_M3GT
pn mar 11, 2019 02:20
Forum: E46 M3
Temat: de-cat zamiast katalizatorow
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1282

Re: de-cat zamiast katalizatorow

Wie ktos moze ile cpsi maja seryjne katalizatory ??
autor: Pawel_M3GT
ndz mar 10, 2019 20:34
Forum: Kupie
Temat: kolektory wydechowe M3 E46 Euro lub USA
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 926

kolektory wydechowe M3 E46 Euro lub USA

Kupie kolektory wydechowe z M3 E46 takze z wersji USA.
Prosze o informacje na priv
autor: Pawel_M3GT
pt mar 08, 2019 18:31
Forum: E46 M3
Temat: de-cat zamiast katalizatorow
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1282

Re: de-cat zamiast katalizatorow

Od kolektorow, najpierw xpipe, pozniej rezonatory w miejsce katow i pucha koncowa. Nie jestem w 100% zadowolony jeszcze, zwlaszcza w srodku przez brzeczenie. Ciekawe jak by bylo bez xpipe i rezonatorow. Dlatego wleca bankowo barany a jak sie wku... to lezy w piwnicy kat z m4, ktory wg opini MG ma p...
autor: Pawel_M3GT
czw mar 07, 2019 02:00
Forum: E46 M3
Temat: de-cat zamiast katalizatorow
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1282

Re: de-cat zamiast katalizatorow

Zobaczymy jak bedzie po zalozeniu baranow. Bedzie jeszcze glosnie, barany zmieniaja dzwiek dosc znacznie. wstawic rezonatory zamiast przelotowych tlumikow, Nie za bardzo rozumiem co piszesz. Rezonator to wlasnie przelotowy okragly tlumik. A ja jestem przekonany ze moc może nawet spaść oczywcie od m...
autor: Pawel_M3GT
śr mar 06, 2019 00:11
Forum: E46 M3
Temat: de-cat zamiast katalizatorow
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1282

de-cat zamiast katalizatorow

Jak silnik S54 znosi usuniecie katalizatorow ? jest lepiej czy gorzej? czy moze w zasadzie nie ma wyczuwalnej roznicy ? Chce zastapic je dwoma przelotowymi tlumikami oryginalnymi BMW. Pytania: 1. jak z moca oraz ? Teoretycznie w gornym zakresie obrotow powinno byc ciut lepiej. 2. jak z dzwiekiem ? k...
autor: Pawel_M3GT
czw lut 21, 2019 22:34
Forum: Kupie
Temat: Tarcze sprzegla M3 E36
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 757

Tarcze sprzegla M3 E36

Kupie tarcze sprzegla nowa z M3 E36 3.2 , moze akurat ktos taka ma.
prosze pisac wiadomosc priv
autor: Pawel_M3GT
ndz lut 17, 2019 21:17
Forum: E36 M3
Temat: Skrzynia 6b z M3 E46 do E36 3.2
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1602

Re: Skrzynia 6b z M3 E46 do E36 3.2

Tak dzwon pasuje, ale u mnie i tak nie byloby to problemem, bo blok bedzie S54 , chodzi mi o caly osprzet z E36, nie chcialbym ciac walu itp. Na 95% wal powinie pasowac bez zadnych przerobek, ale moze ktos juz taka operacje przechodzil , to by mnie w tym utwierdzil.
autor: Pawel_M3GT
ndz lut 17, 2019 20:38
Forum: E36 M3
Temat: BMW e36 M3 Sprężyny przód standart
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1604

Re: BMW e36 M3 Sprężyny przód standart

Czyli jesli mamy sprężynę dedyk. do 3.0 to górne gniazdo pasuje tylko z 3.0 ? Taka sama sytuacja jest z 3.2 ?
autor: Pawel_M3GT
ndz lut 17, 2019 20:03
Forum: Sprzedam części
Temat: Galka podswietlana krotka M5 E39 NOWA OEM
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 920

Galka podswietlana krotka M5 E39 NOWA OEM

Sprzedam galke zmiany biegow do M5 E39 , podswietlana, krotka wersja ! razem z skorzanym mieszkiem ( szyte z jednej skory )
Komplet ORYGINALNY produkcji BMW ! Fabrycznie NOWY !
Okazja gdyz to bardzo rzadka czesc.
850zl
Zainteresowanych zapraszam na PW
autor: Pawel_M3GT
pt lut 15, 2019 21:55
Forum: E36 M3
Temat: Skrzynia 6b z M3 E46 do E36 3.2
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1602

Skrzynia 6b z M3 E46 do E36 3.2

Chce zamontowac manualna skrzynie biegow z M3 E46 do E36 3.2.
Napewno rozni sie wieloklinem wiec bede musial zastosowac sprzeglo badz sama tarcze z E46 M3
Czy to jedyna roznica czy rozni sie czyms jeszcze ? wal wybierak z E36 .pasuja P&P ?